Bună ! Mă puteți ajuta și pe mine la o problemă ? Dacă da , atunci enunțul este jos .

Un obiect se scumpește cu 20% . Știind că după o scumpire prețul este de 30 lei , aflați prețul inițial al obiectului .

Mulțumesc anticipat .

2

Răspunsuri

2014-11-14T16:43:15+02:00
Cred ca 25 lei
sper sa fie sa te fi ajutat

Da , la spate scrie că este 25 lei . Daaar , cum ai făcut ? =))
am dat o valoare adica 25 si am adunat cu 20% si am obtinut 30 lei
Are rezolvarea mai jos ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T16:47:50+02:00
25 X (ori) 20% = 5 lei Preț inițial :30-5 = 25 lei
Mulțumesc mult :3 .
Plăcerea a fost de partea mea dacă mai ai întrebări mi le pui în privat sau ... :)