Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T11:59:46+02:00
L=3l
L+L+l+l=32
3l+3l+l+l=32
8l=32
l=4
L=12

Intr-un dreptungi Diagonalele sunt egale, aplicam teorema lui Pitagora, unde Diagonala e ipotenuza si l, L catete

4^2+12^2=diag^2
16+144=diag^2
160=diag^2
Diag=radical din 160
diag=4 radical din 10
3 4 3
2014-03-09T12:15:09+02:00

L=3l
L+L+l+l=32
3l+3l+l+l=32
8l=32
l=4
L=12
4^2+12^2=d^2
16+144=d^2
160=d^2
d=radical din 160
d=4 radical din 10

sper ca te-am ajutat

1 5 1