Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T16:27:07+02:00
Invatatoarea este fiinta minunata care iti calauzeste pasii in viata ,te invata sa tii stiloul in mana,sa descifrezi tainele abecedarului,sa aduni si sa scazi,sa inmultesti si sa imparti.
Iar de aici te poti lega de multe,cum ar fi ca ii esti recunoscatoare pentru faptul ca v-a facut sa indragiti lectura ,sa fiti uniti.etc
Sper ca te-am ajuat.
2 3 2
2014-11-14T16:31:43+02:00
Invatatoarea mea...draga mea invatotoare, chit ca era in varsta mie mi se parea cea mai tanara floare, pe cat de tanara ,cat si frumoasa. Tin minte si prima zi in care ne-am cunoscut, cum se uita la mine, piticotul clasei, si adeseori ma aseza cu picioarele pe un scaunel pentru ai ajunge si pe ceilalti. Era o persoana cu simtuul umoarului bine dezvoltat, avea un talent aparte la povestit, de aceea optionalul era ora mea favorita. Sidespre  acest fapt cred ca sunt cu totii de acord. De fiecare data cand faceam o greseala, ma incuraja si ma ajuta sa trec peste, dar in acelasi timp sa si devin mai bun. A trebuit, totusi, intr-o zi sa plece de la noi, datorita varstei care o domina si ajunse la pensie, a venit alta invatatoare, dar nu o putea inlocui pe ,,originala,, in intregime.
  A fost cea mai buna invatatoare, si asa si va ramane.
1 4 1