Răspunsuri

2014-11-14T16:22:43+02:00
Am fostt ascultat  NU e predicat nominal
dar ce este?
Este predicat nominal deoarece:am fost ascultat=P.N alc din vb cop."a fii" la modul Ind,timpul perf.comp. +numele predicativ"ascultat" alc din complement,gen.mâșc,nr sg caz nominativ.
Eu așa stiu.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T16:26:03+02:00
Cred ca nu....din motiv ce:predicatul nominal este alcatuit dintr-un verb copulativ sisi unul sau mai multe nume predicative.
Uite niste exemple de predicate nominale si poate-ti dai seama:
Mama ta este frumoasa.
Sportul inseamna sanatate.
El a ajuns profesor.
Si raspunde la intrebarile:cine este?Ce este?cum este?adresate subiectului...
Sper sa te fi ajutat cu ceva prin "definitile"date.... :* !!!
1 5 1