Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T16:14:59+02:00
Pai  sa faca bratari ceva sa faca felicitari sau nu stiu ceva de genul asta...dar creca merge mai bine cu bratari

2014-11-14T16:16:36+02:00
Ar pute sa faca prajiturele sau briose de casa si sa le vanda la scoala..

Vrea sa faca 30 de lei
da chiar e buna idea cu bratari si cu prajituri de casa dar eu cred ca nu e nevoe ca la o varsta atat de frageda sa faca bani p-u ca are parinti care o pot ajuta))))
si eu sunt de parerea ta mada dar am dat doar si eu un sfat dar este corect ce spui tu