Răspunsuri

2014-03-09T11:45:06+02:00
Raspunde la intrebarea cum? si arata cum e fauta actiunea ex. Eu alerg rapid.
raspunde la intrebarile cum,cat ,cat de mult si sta in cazul acuzativ
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T11:49:14+02:00
Complementul de mod este defapt Complementul circumstanţial de mod. Stă în cazul Acuzativ şi răspunde la întrebarea ,,Cum?"
Exemplu: Ea cântă frumos. (cum cântă?-frumos)
Sper că te-aam ajutat! :)
da multumesc frumii :))) :)))
Nu ai pentru ce :)
mai e si in cazul dativ deci nu e corect