Răspunsuri

2014-11-14T16:04:48+02:00
Cuprinde-o= eo-diftong
fantezie= ie-hiat
aceluia= ui- hiat, ia-diftong

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T16:08:50+02:00
Cuprinde-o=9 l și 9 s Fantezie-8 l și 8 s Aceluia=7 l și 6 s. Dacă la asta te-ai referit dacă nu grupurile de sunete ce , ci , ge , gi , ghe , ghi , che , chi Cuprinde-o = hiat Fantezie= diftong Aceluia= Diftong și hiat
Dap.
ms mult
ma poti ajuta si cu alta intrebare>?
Da.
redacteaza o compunere de 15-20 de randuri in care sa argumentezi ca fragmentul extras din creatia lui Dimitrie Anghel florile apartine unei opere literare