Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T15:55:30+02:00
Elevii clasei au facut un solidar.
Acest drum este solitar. 
Toti spun ca Marian e eminent.
Testul la matematica este iminent. 
Sper ca te-am ajutat! O zi buna!
19 3 19
2014-11-14T16:02:21+02:00
Acest om este mereu solidar legat de afaceri. (legat de ceva)
acel tigru cindva traia solitar in jungla. (singur)
fratele meu este eminent la liceul pesional din chisinau.
eu sunt iminent de a incepe examenul de absolvire. (a fi gata de ceva)