Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T15:39:10+02:00
Plante nocturne-plante care se dezvolta si infloresc pe parcursul noptii
animale nocturne-animale active noaptea
12 4 12
2014-11-14T15:39:54+02:00
Plante nocturne sunt plantele ce infloresc noaptea,la lumina lunii
animale nocturne sunt acele animale care ies  seara ,pe intuneric si atunci vaneaza si se comporta normal ca cele de ziua.
8 4 8