Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T15:37:43+02:00
Eu cred ca in clasa daca esti atent.
2014-11-14T15:42:42+02:00
Engleza de exemplu pentru mine este mai usor de invatat singur acasa deoarece ai mai mult timp la disporitie si inveti ceea ce iti place, asta doar daca stii de la ce sa incepi, la scoala este mai greu uneori nu intelegi tema si demulte ori chiar nici nu te intereseaza despre ceea ce se vorbeste la lectii, mai bine sa incepi cu invatarea dictionarului acasa ca pe parcurs sa poti compune ce vrei si sa intelegi toate textele
imi place raspunsul dar...
nu am dictionar de engleza si eu sunt atenta la ore dar iti multumesc
te rog sa nu te superi