Răspunsuri

2014-11-14T15:30:50+02:00
Paronimele sunt cuvinte apropiate ca forma dar cu sens diferit.
Exemple : Pronume - Prenume 
                Companie - Campanie
                Emigrat - Imigrat
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T15:30:53+02:00
Paronimele sunt cuvinte cu formă aproape identică şi cu sensuri diferite.
Exemplu: complement/compliment   original/originar
paronimle sunt cuvinte cu sens
cuvinte cu sens..... ?!?
Cu sensuri diferite
da