Răspunsuri

2014-11-14T15:29:57+02:00
In sfarsit a venit vara.osiile s-au copt in gradina capatand culoaea focului.vazand acestea mama a iesit la cumpaaturi pentu a achzitiona rosi pentru treburile casnice.am ajuns la piata.mama a cumparat rosiile mult dorite.am ajuns acasa.mama a pus rosiile pe masa si s-a apucat sa le fiarba,pentu bulion.odata pus in borcane bulionul a fost asezat de mine si de mama in dulap.
23 4 23
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T15:33:59+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Soarele straluceste mandru pe cer.Frunzele inca se mai leagana vesel in copaci.Eu sunt foarte fericita ,merg cu mama in piata sa cumparam rosii.Taranul rumen in obragii le alege pe cele rosii ca focul si carnoase.Are multa legume toate proaspete de le mananci cu ochii.Nu pot rezista si imi infig dintii intr-o rosie .Zeama se scurge pe rochita .Vai ce gust , ce aroma.Ajungem cu ele acasa si o alut pe mama sa le pregateasca pentru bulion>eu le spal si le rup coditele.Mama le taie si fierbe bulionul.Din oala miresme imbietoare danseaza prin bucatarie.Bulionul are o culoare rosie ca macii.Mama pune bulionul in borcane si apoi le aseaza cu grija in camara.Mi-a promis ca o sa-mi faca o delicioasa supa de rosii.Stati deja va e pofta?O sa va invit si pe voi
26 4 26