Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T15:27:34+02:00
Si:
Si ea poate canta(adverb de intarire)
Eu si ea merfem la mall.(conjunctie)
de:
De!Daca nu vrei sa inveti!(interjectie)
Da-mi te rog cartea de pe banca.(prepozitie)
o:
O fata a castigat competitia.(articol nehotarat)
O!Ce frmos e afara!(interjectie)
un:
Un copil traverseaza strada.(articol nehotarat)
Am un caiet,nu doua.(numeral)
mai:
Mai ieste ultima luna de primavara(substantiv)
Este mai frumoasa decat ea.(adverb de intarire)
noua:
Noua ne place sa vorbim.(pronume demonstrativ)
Am noua caiete de cumparat.(numeral)
lor:
Lor li se da un premiu.(pronume demonstrativ)
Copii lor sunt foarte destepti.(adjectv pronominal demonstrativ)

1 5 1
2014-11-14T15:38:43+02:00
Am luat mere si pere. - conjunctie
Vreti sa veniti si voi. - adverb
Si le spala cu atentie. - pronume reflexiv

Am nevoie de carte. - prepozitie
De vei pleca, ai grija. - conjunctie cu sensul de daca

Am plantat o floare. - articol nehotarat
Ai nevoie doar de o masa. -  numeral

Am desenat un copac. - art. nehot.
Iti trebuie un mar sau doua? - numeral

Mai stai locului!- adverb
In luna mai se coc ciresele. - substantiv

Noua ne plac filmele. - pronume personal
Vin in vizita noua prieteni. - numeral

Le-am dat lor tot ce-si doresc. - pronume personal
Baietilor -art. hotarat