Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T11:43:18+02:00
MA GANDESC LA CARTEA CITITA 
CARTEA ESTE DE POVESTI 
AM VAZUT ACOLO O CARTE

11 4 11
PAI SUNT COMPLEMENTE NU SUBSTANTIVE , NU ?
Mie imi trebuie sunstantive nu complemente
Pai sunt bune alea /
da sunt bune fata sunt substantive cu cu functia sintactica de complement!!
Bineee
2014-03-09T11:51:37+02:00
Pe copil il doare capul (pe cine? complement direct)
In mare se afla un rechin. (unde? complement circumstantial de loc)
Din cutie a sarit un iepure. (de unde? complement circumstantial de loc)
Langa magazin se afla casa mea. (unde? complement circumstantial de loc)
21 4 21
Pai este complement nu substantiv , nu ?
copil cutie mare si magazin nu sunt substantive???
cu f s de complement
Ba da
Marog le-am scris pe amindoua