Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T15:50:28+02:00
Buna ziua doamna Popescu!
-Buna ziua draga mea!
-Imi dati voie sa va ajut cu sacosele?
-Daca vrei tu!
-Desigur cum sa nu imi ajut vecina,doar...... stam in acelasi bloc nu este asa?
-Da
!mMULTUMESC MULT Andreea!

2 5 2
2014-11-14T16:31:41+02:00
Buna ziua , doamna Valeria ! Buna ziua Maria ! Vreti sa va duc pungile? Da,desigur data brie!i t
1 3 1