Hei revin cu o noua intrebare sau nu mai bine cu o parere parinti mei divorteaza si prima instintare va fi martia asta la ora 8:30 normal ca eu voi fi la scoala si nu stiu ce sa fac sa fiu relaxara sau sa imi fac griji cei care au trecut prin ce trec eu acum sa imi dea un sfat

2
Multumesc mult pt sfat
Si ai mei au divortat si am fost chemata sa aleg cu cine vreau sa raman si am ales ca cu mama.. asa trebuie sa faci si tu sa iei decizia cea buna..Gandeste-te cu cine iti este mai bine dintre parintii tai :*
Normal cu mama doar una va fi mereu in viata
<3 te pup :*
Si eu chiar da ca nu te cunoac

Răspunsuri

2014-11-14T14:50:54+02:00
Trebuie sa fi relaxata si sa lasi ca cei mari sa isi rezolve problemele lor.Daca  nu esti chemata ca martor inseamna ca parintii tai au decis pe cale amiabila sa incheie casatoria si inseamna ca totul va fi ok
va trebui sa hotarasca cu cine va ramane
Pai si eu sunt chemata dar ka a doua instintare si voi fi cu judecatorul intr-o camera si imi va pune nisre intrebari
pai cu cine ai ramane? cu mama sau cu ta acuma depinde sper sa nu divorteze pup dar fetele is cu tatii iar baietii cu mama dar daca as fi in locul tau as ramane cu mama neconditionat
Normal raman cu mama
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T16:53:55+02:00
Nu trebuie sa-ti faci driji, ok , in primul rand fii tu calma si gandestete la tot ce e bine.Apoi tu vei alege cu cine vrei sa ramai cu tata sau cu mama, cu cine ti-e mai bine)) te pup
1 5 1