Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T14:43:35+02:00
How are you?-ce mai faci?
what are you doing?-ce faci?(este corect)
what are you doing
multumesc.
cu placere
:D
2014-11-14T14:53:29+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
How are you?=ce faci?