Teoria științifică nu o combate pe cea religioasă. Afirmă doar că a existat o înlănțuire a speciilor. Prima ființă tot de Dumnezeu a fost creată. Tot El a permis evoluția, așadar toate animalele, inclusiv OMUL, sunt creația Sa.
Pentru toti cei care se uita...Faptul ca am marcst un raspuns ca cel mai bun,nu inseamna ca toti nu aveti dreptate...Raspunsuk corect este:Masina Timpului.Doar asa putem afla...Sau putem sa asteptam pana mai vine inca odata Dumnezeu pe pamant...
pa,tututot,am treaba..merci pt. raspunsuri!!
Paa.
hei,KamyAna...Poti sa imi accepti cererea de prietenie?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T14:11:11+02:00
Asa cum este descris în teoria evoluției, păsările se trag din reptile. Reptilele depun ouă pentru a se înmulți. Rezultatul este clar OUL . Dovada trecerii de la reptile la păsări este pasărea Arheopterix.
2014-11-14T14:11:27+02:00
Gaina. Nu chiar gaina, dar a fost la inceput o molecula care a inceput sa se cloneze si tot asa pana s-au dezvoltat orgranisme tot mai complicate si la un moment dat a aparut si o gaina. 
Daca o iei dupa Biblie, tot gaina a aparut prima. Pur si simplu a fost creata.
este bine,dar daca nu era oul,gaina nu exista...
...