A) de cate ori se cuprinde numarul 7 in 868.???

B)a cata parte din nr. 912 este numarul 4.???

C)de cate ori este mai mic nr.8 decat 760.???

D)de cate ori este mai mare nr.624 decat 6.???

ma poate ajuta cnvaa

2

Răspunsuri

2014-11-14T14:07:41+02:00
A) 868:7=124 ori
b) a 228-a parte
c) 760:8=95 ori
d) 624:6=104 ori
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T14:10:03+02:00
A) 868:7=124 ori
b) 912:4=228-a parte
c) 760:8=95de ori
d) 624:6=104de ori
4 5 4