Răspunsuri

2014-11-14T13:40:43+02:00
Continuu ->> Con-ti-nu-u
Con-ti-nu-u
con-ti-nu-u
corect se despatre : con-ti-nuu , crede-ma asa e corect .
Nu este corect asa Robertamfb,cand sunt 2 litere la fel una langa alta,una se duce intr-o silaba si una in alta silaba. con - ti - nu - u
da ai dreptate AlexandraCristina
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T13:43:01+02:00
Con -ti nuu  dar de ce ai 2 de u
Are doi de "u" deoarece asa se scrie corect "continuu" si se desparte corect asa : con - ti - nu -u