Răspunsuri

2014-11-14T12:12:10+02:00
A+b+c=23320
a+b=13746
-----------------
137456+c=23320
c=23320-13746=9574
c=9574

a+b+c=23320
b+c=17406
---------------
a+3660=23320
a=23320-17406=5914
a=5914

a+b=13746
5914+b=13746
b=13746-5914=-7832

b=7832

Nu e bine, da mult mai mult decât suma celor 3 nr care este 23320
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T12:13:17+02:00
A+b+c=23320; a+b=13746; b+c=13746+3660=17406
13746+c=23320=> c=23320-13746=9574; c=9574;
b+9574=17406=> b=17406-9574; b= 7832

a+7832=13746=> a=13746-7832; a=5914
 deci a=5914; b=7832; c=9574
3 5 3