Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T12:12:48+02:00
Actorul este de loc din Italia.
Nu m-a amuzat deloc gluma lui.
Scoala nu mai arata ca altadata.
La fizica am fixat o alta data pentru teza.
Altfel se comportau cand erau mici.
Am servit un alt fel de aperitiv.
Niciodata nu am fost intr-o tara asiatica.
Pe calendar nu era insemnata nici o data care sa-i aminteasca.
2014-11-14T12:17:00+02:00
Eu sunt de loc din Bucuresti.
Deloc nu mi-a placut piesa ta.

Altadata voi veni la tine.
Voi trece o alta data in calendar.

Doresc un alt fel de mancare  la felul intai.
Altfel zis,nu mai vorbesc cu tine.

Nu il cred niciodata.
Nu l-am crezut nici odata.
2 5 2