Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T11:39:36+02:00
"Prietenul se cunoaste la zile negre" "O prietenie se clădește in timp" "Nu te împrieteni cu omul rău, ia pildă de la cei buni" "Prietenia ii ca din rai" Iubire: "In dragoste si razboi totul e permis" "Iubeste-ma ca sa te iubesc si eu " Nu mai stiu ...
1 5 1
2014-11-14T12:00:34+02:00
Singurul mod de a avea prieteni este de a fi tu insuti priete bun.
iubeste-ti prietenul cu masura caci intr-o zi s-ar putea sa-ti  devina dusman.
rana facuta de un prieten nu se vindeca niciodata.
fara prietenie nu ete dragoste,fara dragoste nu este prietenie.
oamenii care se iubesc nu insista asupra gresilor celuilalt.
iubirea unei mame intrece adancurile oceanului.