Răspunsuri

2014-11-14T11:12:15+02:00
Modurile personale sunt: indicativ, conjunctiv; conditional optativ si imperativ;
cele nepersonale sunt: infinitiv ( a fi; a vorbi...); participiu (cantat; cantata...); supin ( de spus , de vorbir...); gerunziu (mancand; spunand)
42 4 42
Ambele răspunsuri sunt ok. Cine a dat 'raportare' aiurea?!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T11:15:05+02:00
Moduri personale: (verbele au functiea de predicat)
indicativ merg
conjunctiv sa faci
conditional-optativ as scrie
imperativ mananca!

Moduri nepersonale: (nu pot fi predicate)
infinitiv a merge
gerunziu-mancand
participiu- luat
supin -de facut
71 4 71