Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T11:02:12+02:00
A+1=40+b-40
a+1=b

c-1=a+b+c-40
c-1=a+a+1+c-40

c-1-c-1+40=2a
38=2a
a=38:2
a=19


b=a+1=19+1=20
  b=20

a+1=c-1
19+1=c-1
20=c-1
c=20+2
c=21

esasta e raspunsul , esti tare multumesc mult
cu placere
2014-11-14T13:49:21+02:00
A+1=40+b-40
a+1=b

c-1=a+b+c-40
c-1=a+a+1+c-40

c-1-c-1+40=2a
38=2a
a=38:2
a=19


b=a+1=19+1=20
  b=20

a+1=c-1
19+1=c-1
20=c-1
c=20+2
c=21
1 5 1