Răspunsuri

2014-11-14T10:38:39+02:00
Formula ariei unui paralelipiped este A=Lxl
A=80x60=480cm partari
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T10:54:12+02:00
Formula ariei unui paraleleogram este A=B*h, unde B=AB= baza si h =inaltimea DM dusa din D pe latura AB in pct M, In tr DAM cu m( BAD)=30 gr si DMA =90 gr se aplica formula sinusului in tr dreptunghic si avem sin 30=DM/AD=> 1/2=DM/60=> DM=60/2=> DM=30; Aria= AB*DM= 80*30=2400cm la patrat   
+Eu sunt in clas a VII-a nu am invatat sinusul . :))
clasa *