Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T10:11:45+02:00
3+6+9 ..........+297=150x
3·(1+2+3...+99)=150x

3·99·100:2=150x
14850=150x
x=14850:150
x=99

2·x+x·a+x· b=32 si a+b=6
x·(2+a+b)=32
x·(2+6)=32
x·8=32
x=32:8
x=4



16 4 16
14850:50=297
care e greseala?
f inteligent multumesc :* !
2014-11-14T10:14:11+02:00
3+6+9+...+297=150x
3(1+2+3+...+99)=150x
3x(99x100/2)=150x
3x4950=150x
14850=150x
x=14850:150=99
2)2x+xa+xb=32, a+b=6
x(2+a+b)=32
x8=32
x=4

marcheaza-l daca e cel mai bun.multumesc!
pe spatele cartii scri raspuns x=99
scuze am gresit eu cv