Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T10:55:01+02:00
Vulpea care nu ajunge la struguri zice ca-s acri.
Vulpea gaini viseaza.
Vulpea batrana nu cade-n curse.
12 3 12
numai gasca poate sa vina la biserica cand predica vulpea. vulpea nu se teme de vanatorul care se lauda seara.
2014-03-09T10:56:53+02:00
Vulpea cand nu ajunge la struguri zice ca sunt acri.Vulpea n-are ce cauta la judecata gastii.