Din urmatorul sir selectati reprezentantii faunei si florei cu activitate nocturna. Dar sa nu ii selectati pe toti, decat daca sunteti siguri. Sirul: liliac, maces, bufnita, lebada, papadie, veverita, cerb lopatar, regina noptii, floarea soarelui, iasomie de noapte, dihor de padure, clopotel de noapte

2

Răspunsuri

2014-11-14T09:32:53+02:00
Liliac,bufnita,dihor de padure
regina noptii, iasomoa de noapte, clopoteii de noapte
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T09:44:36+02:00
liliac (daca e vorba de animal si nu de planta), bufnita, regina noptii, iasomie de noapte, dihor de padure, clopotelul de noapte
1 5 1