Calculati aria unui dreptunghi de dimensiuni L si l in urmatoarele cazuri:

a) L= 20 cm

l = 4 supra 5 L

b) L=28 cm

l = 3 supra 7 L

2
DAU MULTUMESC , TE VOTEZ SI DAU PE CEL MAI BUN RASPUNS
MS CNE MA AJUTA
a) 20 x4 supra 5 se simplifica 20 cu 5 si ramane 4 x4 egal cu 16
b) 28 x 3 supra 7 se simplifica 7 cu 28 si ramane 4x3 egal cu 12
SCRIETI MULT!!!!!!!!!!!!!!! VALY SI ADU

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T09:17:22+02:00
Aria dreptunghiului este L*l
a. 20*4/5*20=80/100=0,8
b. 28*3/7*20=84/140=0,6
2014-11-14T09:24:43+02:00
A) L=20 si l=4/5L deci avem   l=4/5*20=80/5=16    sau simplificam si obtinem acelasi rezultat mai simplu 
A=L*l
A=20*16
a=320 cm²
b) L=28  l=3/7L   deci   l=3/7*28=12 cm
A=L*l
a=28*12
A=336 cm²