Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T08:58:42+02:00
Dezinaltat si la sat nu stiu..:/
2014-11-14T08:59:21+02:00
Inalt-inaltime
sat-satean
Nu este bine prefix inseamna ca grupul de sunete sa fie in fata cuvantului de baza
stiu ce inseamna fa tu sat cu prefix
poate fi nesat dar este altceva vine de la nesatul
Ba tu fa nu imi zici mie clar
Sat si inal nu trebuie sa fie prefixe sesuci sau ba