Răspunsuri

2014-11-14T09:02:58+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Creioane, raioane
miau, voiau
voiai, 
iei (ie), 
mureai, adormeai
mersi
npc
pana tasteaza cealalta cred ca trebuie sa ma duc la scoala
:)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T09:09:35+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ioa: cre-ioa-ne, a-ri-pioa-ra, la-cra-mioa-ra

iau: vo-iau, fo-iau, tra-iau

iai: ta-iai, la-trai, ca-rai

iei : ca-soa-iei, ie-pu-roa-iei

eai: do-reai, fa-ceai