FAC PREGATIRE DE 4 ANI
LA ,ATE
MATE
daca asa este ...mai corect,nu inseamna ca ce am facut este gresit.nu crezi?
nu am spus asta eu doar am spus ca era mai bne dak scriai matematic nu ca nu ai scris corect pana la urma rezultatul este identic

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T08:50:37+02:00
A) Aria ABCD= L · l= 10 · 6 = 60 cm
b) 15 · 8 = 120 cm
am gandit-o si nu prea este asa
dar ms ca te-ai chinuit
Ba nu, aria e L X l
http://www.mateonline.net/geometrie.htm
mai eu nu am luat asta de pe net eu aplic teoria din caiet
2014-11-14T09:04:02+02:00
Aria dreptunghiului=L*l
atunci
10*6=60
b)
15*8=120
la ce am gresit??????????
aria =lungimea ori latimea. unde este greseala?
nu tie voiam sa-ti spun ca ai gresit voiam la alta intrebare
deci mai repet o data rezultatele sunt identice
nu aveam dc sa-ti scriu tie ai inteles