Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T10:33:58+02:00
Neam = popor , natiune
oglinda= infatisare 
domnitor=Domn , titlu purtat de suveranii României între 1859 și 1881; persoană care avea acest titlu
pusti = baiat , copil
om = persoana , individ
camera=odaie , incapere
steag=drapel
ban = moneda

1 5 1
2014-03-09T10:35:24+02:00
Neam-rude,
oglinda-infatisare,
domnitor-carmuitor,
pusti-copil,
om-fiinta,
camera-odaie,
steag-drapel,
ban-moneda.