Răspunsuri

  • Why
  • Ambiţios
2014-11-14T00:58:43+02:00
Măreţe = epitet
Mihai.....= enumeratie
Tot versul este o interogatie retorica !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T01:03:14+02:00
Bună, Ai 3 procedee artistice (metaforă 'umbre' care se referă la domnitorii de odinioară), posibil o invocatie a lor de 'a privi? ' (n-ai dat tot contextul!), o personificare subanteleasa, 'umbrele' invocate' trebuie 'să privească' un posibil prezent(?). Cele 2 figuri de stil, epitetul 'mărețe' umbre (adică, mari domnitori) și enumerația celor trei nume (Ștefan, Corvin, etc) importante din istoria românilor.
10 4 10