Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T00:08:05+02:00
Vparalelipiped=L x l x h
PROBLEMA AVEA UN ALT CONTINUT.CEREA VOLUMUL DIN INTERIORUL PARALELIPIPEDULUI STIIND GROSIMEA DE 5MM. INTREBAREA AR FI DACA PTR. A AFLA VOLUMUL TREBUIA SA SCAD GROSIMEA DIN FIECARE VALOARE A L , H. l ?
data viitoare fi mai explicit...trb sa scazi din toate 10 mm
10mm ... am inteles 5mm intr o parte si 5mm in alta la lungime de ex., am inteles ms, deci tot am gresit o ca am scazut doar 5mm diun fiecare
2014-11-14T00:16:07+02:00
Volum= lungimea (L) × latime (l) × inaltime (h)
PROBLEMA AVEA UN ALT CONTINUT.CEREA VOLUMUL DIN INTERIORUL PARALELIPIPEDULUI STIIND GROSIMEA DE 5MM. INTREBAREA AR FI DACA PTR. A AFLA VOLUMUL TREBUIA SA SCAD GROSIMEA DIN FIECARE VALOARE A L , H. l ?