1. REZOLVATI IN MULTIMEA NUMERELOR NATURALE INECUATIA: 2 LA PUTEREA X+116
2. REZOLVATI INECUATIA 3X-1<X+3 IN MULTIMEA NUMERELOR NATURALE NENULE
3. CARE DINTRE NUMERELE DE MAI JOS SUNT SOLUTII ALE INECUATIEI: 7X+12
26?
A)3; B)5; C)7; D)9.

2

Răspunsuri

2014-11-13T23:52:09+02:00
3x-1<x+3
3x-x<3+1
2x<4
x<4/2 
x<2
3)7x+12≤26
7x≤26-12
x≤14/7
x≤2

2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T23:54:50+02:00
1.  2^{x+1} <= 2^{4}
adica
x+1<=4
x<=3, deci x=0, 1, 2 si 3 sunt solitii ale inecuatiei.

2. x<>0 nr natural si daca scadem x si adunam 1 in ambii membri:
2*X<4
X<2 si x diferit de 0, deci X=1 este solutia.

3. Scadem 12 din ambii membri:
7*X<=14 Impartim prin 7:
x<=2, deci nici una dintre variantele date nu verifica inecuatia.

4 5 4