Răspunsuri

2014-11-13T23:17:08+02:00
Calatoria a durat 5h 38min

Te rog arata-mi cum ai rezolvat...Aici nu ma descurc eu! Formule, transformari, calcule etc...MERCI MULT!!!
Pai .. Am mers putin pe varianta logica ( pentru ca este mai simpla ) De la 23h 40 min la 00h 40 min, este o ora. Si tot asa pana ajungi la 04h si 40min. Apoi calculezi minutele, 40-2
de unde ai luat 38 de minute
Pe varianta fizicii, cred ca ar fi tot cam asa ..
Raspunsul este 5h 22min
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T23:17:32+02:00
5 ore si 22 de minute!
Te rog arata-mi cum ai rezolva...Aici nu ma descurc eu! Formule, transformari, calcule etc...MERCI MULT!!!
exact 5 ore si 22 de minute nu si 38
Aa . Da . O ora are 60 minute.. Am uitat de celalalte 20 :D
Paiii calculezi ";00;01;02;03;04;">5h si de la 40pana la 60 sunt 20 min...deci 20+2=22 minute! :D