Răspunsuri

2014-11-13T23:05:59+02:00
13 =10+3               1 cifra zecilor      3 cifra unitatilor
16=10+ 6               1 cifra zecilor      6 cifra unitatilor 
22=20+ 2               2 cifra zecilor      2 cifra unitatilor 
24=20+ 4               2 cifra zecilor      4 cifra unitatilor 
29=20+ 9               2 cifra zecilor      9 cifra unitatilor 
31=30+ 1               3 cifra zecilor      1 cifra unitatilor 




Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T23:07:41+02:00
13-Format din o zece si 3 unitati;16-o zece si 6 unitati;22-2zeci si 2 unitati;24-2 zeci si 4 unitati;29-2 zeci si 9 unitati;31-3 zeci si o unitate
2 5 2