ReflexeleDefiniti actul reflex:Având ca si exemplu reflexul rotulian, stabiliti care sunt componentele arcului reflex:Receptor Cale senzitiva Centru nervos Cale motorie Efector
Cu ajutorul manualului, completati urmatoarele:a. De câte tipuri sunt reflexele:R: ..................................................................................................................................................b. Prin ce se caracterizeaza reflexele neconditionate?R:..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................c. Prin ce se caracterizeaza reflexele conditionate?R:..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................d. Dati exemple de reflexe neconditionate:R: ....................................................................................................................................................e. Dati exemple de reflexe conditionate:R: ....................................................................................................................................................f. Identificati localizarea centrilor nervosi pentru:- reflexele neconditionate: ............................................................................................................- reflexele conditionate:.................................................................................................................4. Interpretati arcul reflex din imaginea de mai jos:

2
actul refelex+ reactia de raspuns a centrilor nervosi la stimularea unor zone receptoare, arcul reflex alcatuit din receptor,calea aferenta,centru nervos,calea eferenta si efector. relfexele conditionate sunte dece dobandite adica cele invatate ex de reflexe conditionate mersul scrisul ex de reflexe neconditionate clipitul

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T00:13:33+02:00
1)Reflexe necondiționate ele sunt inascute si apar imediat de la nastere.
2)1)Reflexe condiționate ele se formeaza de la nastere pina la maturitate prin invatarea lor.
3)De exemplu reflexele neconditionate sunt : clipirea,salivarea si multe altele.
4)Cele conditionate de exemplu ai intrerupatorul in camera si il muti peste o bucata de vreme mai sus sau mai jos si noaptea cind te duci sa aprinzi lumina te deprinzi cu locul care era inainte dar in scurt timp te deprinzi cu locul nou asa cu orice
deja aceia cu imaginea nu te pot ajuta ca nu stiu ce imagine
2014-11-14T08:23:08+02:00
Reflexe necondiționate ele sunt inascute si apar imediat de la nastere.
Reflexe condiționate ele se formeaza de la nastere pina la maturitate prin invatarea lor.
De exemplu reflexele neconditionate sunt : clipirea,salivarea si multe altele.
Cele conditionate de exemplu ai intrerupatorul in camera si il muti peste o bucata de vreme mai sus sau mai jos si noaptea cind te duci sa aprinzi lumina te deprinzi cu locul care era inainte dar in scurt timp te deprinzi cu locul nou asa cu oriceTurcanuiana





1 4 1