Răspunsuri

2014-11-13T22:58:47+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T23:08:03+02:00
Adica numere de forma abc:42=cat, rest 10. Din tTeorema impartirii cu rest:
abc=42*cat+10
si
100<=abc<=999
deci
100<=42*cat+10 <=999 Scadem 10:
90<=42*cat <=989
de unde obtinem, impartind prin 42 si luand doar valorile intregi:
90/42<=cat <=989/42
3<=cat<=23
adica 21 de numere.

Pentru ab+ac+ad=450 si b+c+d=15 scriem ab, ac si ad in baza 10:
(10*a+b)+
(10*a+c)+(10*a+d)=450
30*a+( b+c+d)=450
30*a+15=450
30*a=450-15=435
a=435/30=145/2

Sigur nu ai gresit la datele problemei? Ar fi trebuit sa dea un nr mai "frumos"...









N-am gresit datele la exercitiul 2 asa erau :)) oricum mersi frumos
scuze, am crezut ca ab este nr de doua cifre, in loc sa consider ca este produsul a*b...
In cazul acesta, Paul a raspuns corect la pb 2 si intr-adevar, a=450:15=30