Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T22:58:03+02:00
Sa-i cumparam mamei un tort de ciocolata . 
 Parinti sai sunt intelegatori . 
Ce-ai mancat de diminineata .??
Eui am baut un ceai delicios .
Se apropie luna Mai ( nu se apropie , dar nu am stiut alta )
 Tu m-ai dus mspre casa cu masina .
1 5 1
2014-11-14T07:50:14+02:00
Trebuie sa-i dau vecine 3 oua . ce-ai facut ieri dupa-amiaza? Eu am cerut un ceai Luna mai vine cu repeziciune