Scrie la locul potrivit semnele de punctuatie in enunturile urmatoare ; De ce esti suparata Roscato Imi doresc tare mult ca pe pamant sa creasca doar gaini gaste fazani si potarnichi. Vrei sa-ti indeplinesc aceasta dorinta Iti multumesc,draga zana

2

Răspunsuri

2014-11-13T22:20:22+02:00
De ce esti suparata,roscato? imi doresc tare mult ca pe pamant sa creasca doar gaini,gaste,fazani si potarnichi.vrei sa-ti indeplinesc aceasta dorinta? iti multumesc,draga zana.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T22:25:13+02:00
- De ce esti suparata,Roscato?Imi doresc tare mult ca pe pamant sa creasca doar: g,..,g...,f..,si p. Vrei sa-ti indeplinesc aceasta dorinta? Iti multumesc,draga zana!
1 5 1