Precizeaza sensurile cuvantului număr pornind de la contextele date :
a) numarul 5
b) numărul somerilor a crescut
c) numărul de zi al ziarului local
d) numarul de gimnastica a fost indelung aplaudat
) poarta un număr mare la imbracaminte
f) sta la numărul 10

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T22:19:41+02:00
1 numeral ' cifra
2 numar de oameni
3 alta publicatie alta editie
4 exercitiul de gimnastica
5 marime
6 apartamentul

2014-11-13T22:27:50+02:00
A)numeral
b)numarul de oameni care nu au servici
c)alta publicatie
d)executarea exercitiului
e)marimea
f)sta la apartamentul nr 10 sau la casa nr10
SPER CA TE-AM AJUTAT