Răspunsuri

2014-11-13T22:03:02+02:00
Struguri,banane,portocale,lamaie
se taie bananele,se curata portocalele , storci lamaie deasupra bolului pe toate sa le storci si bei.
si struguri ii mananci separat
trebuie ceva malefic
scz
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T22:05:08+02:00
O petala de trandafir verde ,un strop de roua argintie,o mana de praf magic din Padurea Inteleapta,1 l de apa din Izvorul dragonului de aur si o raza de soare.Se sfarama petala de trandafir  verde pana se transforma intr-un lichid de culoarea galbuie.Se amesteca cu mana de praf magic si cu stropul de roua.Se lasa la foc mic circa 3 minute,pana se solidifica.Se adauga treptat apa in timp ce raza soarelui trece prin aceasta.Amestecati neincetat pana continutul va avea o culoare usor rosiatica.
Asta mi-a venit in cap :))
Nu stiu daca am scris ce ai vrut tu,dar totusi sper sa iti fie de ajutor.
10 4 10
menta,o pagina de formule chimice,un strop de desteptaciune iar portiunea este gata