Răspunsuri

2014-11-13T21:50:36+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
5³+[2⁴+(2x-3)·4-20]≤325
125+[16+8x-12-20]≤325
8x-16≤325-125
8x≤200+16
x≤216/8
x≤27
x∈(-α,27]

[(2x+1)·10-5²·2]:2²=25
[20x+10-25·2]:4=25
20x+10-50=25·4
20x-40=100
20x=100+40
x=140/20
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T21:52:53+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
5³+[16+(2x-3) * 4-20 <325
16+8x-12-20<325-125
8x<200+16
8x<216
x<27
[ ( 2x+1)x10-5² x2]:2²=25
20x+10-50=25 x 4=100
20x=140
x=7


2 5 2