Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T21:44:42+02:00
Campiile sunt forme de relief joase, netede, situate in apropierea apelor curgatoare.
In general campiile se formeaza prin sedimentare...
4 4 4
2014-11-13T21:45:54+02:00
Câmpia este un tip de relief caracterizat prin altitudini joase
- inalte
- joase
- tabulare - cu interfluvii netede si intinse
campiile=forme de relief cu altitudini joase
campii- fluvio-glaciare: germano-polona piemontane: padului fluviala: europei de est