Răspunsuri

2014-03-09T09:31:48+02:00
                                                 Legenda trandafirului

   Se spune ca trandafirul este rosu  deoarece  cand Hristos a fost pus pe Cruce cativa picuri de sange au cazut pe un trandafir alb si putin ofilit. 
   Cand picurile  de sange au cazut pe trandafirul neajutorat, s-a facut `` ROSU CA SANGELE`` de-acolo vine expresia rosu ca sangele. Trandafirul era foarte bucuros dansand de fericire. Din acel trandafir rosu s-a facut o tufa,  doua tufe si multe,multe tufe pline de trandafiri. Se mai spune ca atunci cand esti intepat de spinul trandafirului alb si curge sangele pe el va deveni un trandafir rosu, puternic si voios. De exemplu sunt multe flori care vestesc un anume anotimp. Dar trandafirul vesteste vara ca in acel anotimp a fost dus Hristos pe Cruce.
21 4 21
Sper ca ti-am fost de ajutor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
???????????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????
desiur multumesc pentru compunere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-09T09:36:54+02:00
                                              FLORILE  LEGENDARE 


     O floare ca toate : ofilita , isi traieste viata linistita  . Dar intr-o zi o mare , uriasa zana vine spre ea :
- Legenda ta si a ficelor tale va fii asta : veti cauta moartea de-i zi sau noapte ! Acum incepeti !
- Dar ce a spus ... vom fii  o legenda !
     Ele au pornit cautand moartea pe muntele cel mare , au coborat dealuri abrupte si nu au gasit decat pe sluga lor MECEPLY :
- Unde e regina ta moartea ?
- Acolo pe luna ... ce vreti de la ea ?
- Zana nu ne-a spus ... ai stii tu ? Ea a spus sa o cautam decat pe moarte ... 
- A ea va spus , ... pentru ca vrea sa va omoare ... ca pe celelalte ... vrea sa scape de mica de florile toate ...
-O ... NUUUUUUUU
Florile s-au dus la moarte zicandui tot , iar moartea a spus :
- E , lasa ca nu o sa reuseasca niciodata ... luati loc ... sunteti o legenda acum ...
- Si ea a spus la fel 
-Da ... acum sa va duca domnul Somn la culcare ...
     Florile nu au mai ascultat-o pe zana , dar acum toate  florile stiu legenda florilor ce au cautat moartea si o respecta de acum ... 




     SPER CA TE-AM AJUTAT!
desigur multumasc pentru compunere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comentariul a fost şters