Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T21:41:23+02:00
Iti alegi un produs ,de exemplu Pronyo.Banuiesc ca niciunei gospodine nu-i lipseste acest produs de curatenie.Acesta este folosit la stergerea prafului dupa piesele de mobilier si pentru a reimprospata aerul in locuinta.Ai mare grija si nu te lua dupa reclamele de la televizor ...
1 5 1
2014-11-13T21:45:58+02:00
Clorul
Clorul este o substanta chimica care curata WC-uri,Ghiuvete,etc.
Este foarte otravitor si nu trebuie sa il bagi in ochi sau sa-l bei pentru ca vei muri.Mereu trebuie sa porti manusi de cauciuc si ochelari de protectie.
Mama mea foloseste clorul pentru a curata cazi Wc-ul,faianta,ghiuveta,cada si geamurile(termopane).
Clorul este pus in mai multe substante de curatat:detergent,detergent de vase, ...etc.
Si clorul este substanta care omoara.


e o compunere mica stiu da-s obosit