Răspunsuri

2014-11-13T21:44:22+02:00
A + b + c + d= 35*4
a + b + c + d= 140  / + 25
a + b + c + d + 25 =165   / :5
( a + b + c + d + 25) :5= 33
media aritmetica a lui a,b,c,d si 25 este 33
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T21:54:25+02:00
A + b + c + d= 35*4
a + b + c + d= 140  / + 25
a + b + c + d + 25 =165   / :5
( a + b + c + d + 25) :5= 33
media aritmetica a lui a,b,c,d si 25 este 33
1 5 1